OFERTA PRACY - DORADCA ZAWODOWY
Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku DORADCY ZAWODOWEGO w ramach realizowanych projektów EFS+
Miejsce pracy: Olkusz
Zakres obowiązków:
- kwalifikacja uczestników/uczestniczek projektu do poszczególnych form wsparcia,
- bezpośrednia praca z uczestnikami/czkami projektu, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
- opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla uczestników/czek projektu,
- prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
- przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
- monitoring zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań; · realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych,
- współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, trener pracy, specjalista ds. rekrutacji, prawnik).
NASZE WYMAGANIA:
- co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji doradztwa/poradnictwa zawodowego,
- wykształcenie wyższe potwierdzające Twoje uprawnienia do realizacji doradztwa zawodowego,
- wysokie kompetencje interpersonalne, zaangażowanie i empatia,
- odporność na stres i pracę pod presją czasu,
- systematyczność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej,
- samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, kreatywność.
Ponadto mile widziane:
- prawo jazdy kat. B.
Szukamy osoby, która jest samodzielna, lubi ludzi (kontakt z klientami o różnym profilu np. osoby niepracujące, osoby zagrożone zwolnieniem,), nie boi się dużej liczby dokumentów i szybko się uczy.
Co oferujemy:
- umowę o pracę (pełen etat) - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji i ponad 16-letnim doświadczeniu na rynku usług doradczych,
- atrakcyjne wynagrodzenie – dostosowane do posiadanego doświadczenia i kompetencji (możliwość awansu, podwyżek i premii),
- możliwość rozwoju zawodowego w różnych obszarach zgodnie z wybranym kierunkiem zainteresowań,
- zdobywanie praktycznej wiedzy w zakresie funduszy unijnych i realizacji porjektów społecznych o ciekawej tematyce (m.in. projekty aktywizacyjne, edukacyjne, outplacementowe),
- komfort pracy codziennej (nowoczesne, kompleksowo wyposażone i klimatyzowane biuro), swobodna i miła atmosfera, możliwość pracy zdalnej (ustalone dni), elastyczne godziny pracy,
- niezbędne narzędzia do pracy (telefon służbowy, komputer),
- benefity pracownicze (opieka medyczna).
Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać do 6 lutego 2024 na adres: biuro@jmm.net.pl.
Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Informujemy, że Administratorem Pana/i danych osobowych przesłanych w procesie rekrutacji będzie JMM Sp. z o.o. z siedzibą w Palędziu, ul. Żurawinowa 10, 62-070 Palędzie. Dane te zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu.
Szczegóły odnośnie ochrony danych osobowych oraz treść spełniająca obowiązek informacyjny dostępne są na www.jmm.net.pl/RODO