OFERTA PRACY - DORADCA ZAWODOWY

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku DORADCY ZAWODOWEGO w ramach realizowanych projektów EFS+

Miejsce pracy: Olkusz

Zakres obowiązków:

  • kwalifikacja uczestników/uczestniczek projektu do poszczególnych form wsparcia,
  • bezpośrednia praca z uczestnikami/czkami projektu, w tym: diagnoza kwalifikacji i kompetencji zawodowych, monitorowanie i raportowanie bieżących działań,
  • opracowywanie i aktualizowanie Indywidualnego Planu Działania dla uczestników/czek projektu,
  • prowadzenie konsultacji indywidualnych i grupowych z zakresu doradztwa zawodowego z uczestnikami/czkami projektu,
  • przedstawianie klientowi/ce dostępnych ofert pracy pod kątem jego/jej zainteresowań/predyspozycji zawodowych,
  • monitoring zatrudnienia, prowadzenie dokumentacji projektowej, sprawozdawczości z zakresu prowadzonych działań; ·       realizacja wyznaczonych wskaźników projektowych, 
  • współpraca z zespołem specjalistów (psycholog, trener pracy, specjalista ds. rekrutacji, prawnik).

NASZE WYMAGANIA:

  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w realizacji doradztwa/poradnictwa zawodowego,
  • wykształcenie wyższe potwierdzające Twoje uprawnienia do realizacji doradztwa zawodowego,
  • wysokie kompetencje interpersonalne, zaangażowanie i empatia,
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu,
  • systematyczność, odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • samodzielność, dokładność, odpowiedzialność, kreatywność.


Ponadto mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B.

Szukamy osoby, która jest samodzielna, lubi ludzi (kontakt z klientami o różnym profilu np. osoby niepracujące, osoby zagrożone zwolnieniem,), nie boi się dużej liczby dokumentów i szybko się uczy.

 Co oferujemy:

  • umowę o pracę (pełen etat) - stabilne zatrudnienie w firmie  o ugruntowanej pozycji i ponad 16-letnim doświadczeniu na rynku usług doradczych,
  • atrakcyjne wynagrodzenie – dostosowane do posiadanego doświadczenia i kompetencji (możliwość awansu, podwyżek i premii),
  • możliwość rozwoju zawodowego w różnych obszarach zgodnie z wybranym kierunkiem zainteresowań,
  • zdobywanie praktycznej wiedzy w zakresie funduszy unijnych i realizacji porjektów społecznych o ciekawej tematyce (m.in. projekty aktywizacyjne, edukacyjne, outplacementowe),
  • komfort pracy codziennej (nowoczesne, kompleksowo wyposażone i klimatyzowane biuro), swobodna i miła atmosfera, możliwość pracy zdalnej (ustalone dni), elastyczne godziny pracy,
  • niezbędne narzędzia do pracy (telefon służbowy, komputer),
  • benefity pracownicze (opieka medyczna).

 
Aplikacje (CV i list motywacyjny) prosimy przesyłać do 6 lutego 2024 na adres: biuro@jmm.net.pl.

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Informujemy, że Administratorem Pana/i danych osobowych przesłanych w procesie rekrutacji będzie JMM Sp. z o.o. z siedzibą w Palędziu, ul. Żurawinowa 10, 62-070 Palędzie. Dane te zostaną wykorzystane wyłącznie na potrzeby procesu rekrutacji i zostaną usunięte po jej zakończeniu.


Szczegóły odnośnie ochrony danych osobowych oraz treść spełniająca obowiązek informacyjny dostępne są na www.jmm.net.pl/RODO  

  

3 osoby, męzczyzna rozmawia przez telefon komórkowy, kobieta w czerwonym żakiecie spogląda przed siebie, po prawej dojrzała kobieta spogląda w niebo

Strony w dziale: